close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מזוודות – כל מה שאנחנו צריכים לדעת בשביל לקנות מזוודה בצורה נכונה

מערכת שורשיז כסליו, תשפד30/11/2023

רכישת מזוודות היא דבר משמעותי, מאחר והן אמורות לשרת אותנו למשך תקופה ארוכה, בכל מקרה בו אנחנו מבקשים לנסוע אל מקום מסוים או לאחסן פריטים בצורה מסודרת ונוחה. לכן חשוב שנדע כיצד קונים מזוודה חדשה בצורה נכונה

תגיות:
צילום: freepik

כל מי שמתעניין היום ברכישת מזוודות חדשות, יכול למצוא קטלוגים רבים ומגוונים של מזוודה בודדת או סט מזוודות אשר נמכרות בחנויות המיועדות לכך ומחזיקות ברשותן מוצרים של חברות המתמחות בייצורן , עשויות מחומרים שונים, במגוון גדלים.

חנות מזוודות מציעה ללקוחות שלה קטלוג עשיר של מוצרים אשר יכולים להתאים לכל אחד ואחת, בהתאם לצרכים שלהם וכן בהתאם ליכולות הכלכליות שלהם. כל מי שמתעניין ברכישת מזוודות צריך לאפיין בצורה נכונה את הצרכים שלו ובהתאם את היכולות הכלכליות שעומדות לרשותו, בשביל לבצע את הרכישה המושלמת מבחינתו.

מזוודות –

צילום: freepik
מאפיינים שישפיעו על הקנייה שלנו
כשאנחנו ניגשים אל חנות מזוודות פיזית או חנות מזוודות אונליין עלינו לדעת, כאמור, לשם מה אנחנו רוצים לקנות מזוודה ואיזה סוג יכול לשרת אותנו בצורה הטובה ביותר. באופן טבעי, אפשר שבחנות צוות המקום יספק לנו את מידע נוסף שיעזור לנו בתהליך הבחירה, יגרום לנו לשנות את דעתנו או להיות שלמים יותר עם הבחירה שלנו.

3 מאפיינים חשובים
מטרת הקנייה – באופן טבעי, השאלה לשם מה אנחנו מעוניינים לרכוש מזוודות חדשות תשפיע באופן מהותי על הבחירה שלנו. לא כל מזוודה מיועדת בהכרח לנסיעה או לחופשה. ישנן מזוודות שישרתו אותנו לצרכים מקצועיים או אחרים. לכן אנחנו צריכים לדעת לשם מה אנחנו זקוקים לה.

מי ישתמש במזוודה – אם אנחנו משתמשים יחידים במזוודה, אזי שהבחירה שלנו תהיה בהתאם לצרכים שלנו. במקרה כזה, ייתכן מאוד שבחירת טרולי תשרת אותנו הרבה יותר מאשר בחירה אחרת. בפרט אם אנחנו נוהגים לנסוע לבד, לתקופות קצרות. מזוודות טרולי היא הרבה יותר נוח, שימושית, קומפקטית וקלה.

לעומת זאת אם המזוודה אמורה לשרת מספר אנשים בבית, ואנחנו לא מעוניינים לרכוש סט מזוודות, אזי שנצטרך לבחור מזוודה שתתאים לכולם. גודל, מבנה, משקל, נוחות השימוש. לדוגמא, אם מדובר במשפחה, אזי שאנחנו יכולים לקנות טרולי למבוגרים וכן טרולי לילדים, המותאם לגובה ולמשקל שלהם. מזוודה זו תשרת אותם בטיולים משפחתיים, טיולים שנתיים או של התנועה, ולצרכים נוספים.

מפרט – כל מזוודה מתאפיינת במאפיינים טכניים שונים. החל מהחומר ממנו היא עשויה, המשך בגודל שלה ובמספר התאים שיש בה, וכלה בשאלה האם יש לה ידית אחיזה ובאיזה גודל, אם יש לה גלגלים והאם ניתן לדחוס אותה כשלא משתמשים בה.

חשוב לבחון את המפרט הן ביחס לחוויית השימוש בעת הצורך, אך גם בכל מה שקשור לעמידות המזוודה והאמינות שלה. באופן טבעי, אם רוכשים סט מזוודות של חברה מוכרת מחנות ידועה, דוגמא, laborsa בבני ברק או בירושלים, אזי שאפשר להרגיש בטוחים שהסט יחזיק מעמד זמן רב וישרת אותנו בכל עת שנידרש.

חנות תיקים ומזוודות – מה ניתן למצוא ב-laborsa?
מלבד מזוודות, סטים או בודדות, מזוודות טרולי או מזוודות רגילות, אפשר למצוא בסניפי laborsa בבני ברק וירושלים, וכן במסגרת חנות מזוודות אונליין שהרשת מפעילה, גם פריטים נוספים. מגוון רחב של תיקים לנשים, תיקים למחשבים ניידים, תיקי ערב, תיקי נסיעות ועוד.

בין היתר, אפשר למצוא גם תיק לתפילין המיועדות לגברים המעוניינים לשמור עליו ועל הטלית שלהם בצורה מסודרת ונקייה. ניתן למצוא בסניפי הרשת תיקים לתפילין בגדלים, צבעים ועיצובים שונים. אשר גם שומרים היטב על הפריטים וגם מעניקים נופך יוקרתי ומיוחד למי שנעזר בהם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה